Chel Driesen en Johan Bosmans op N-VA-lijst

Op 26 augustus 2012

De Lommelse N-VA-lijst wordt versterkt met oud-leerkracht Chel Driesen (67 jaar) en Johan Bosmans (48), werkzaam als inspecteur bij de directe belastingen. Beide kandidaten hebben één gemeenschappelijk doel : creatievelingen een podium bieden bieden en een opwaardering van het Lommels cultuurbeleid.

Chel Driesen, creatieve duizendpoot

Chel Driesen

Chel stond jarenlang voor de klas als leerkracht Engels in de PROVIL. Na zijn carrière in het onderwijs startte hij een bescheiden vertaalbureau op. Hij heeft al meermaals zijn vlotte pen getoond. In zijn columns voor Het Belang van Lommel werpt hij een persoonlijke en ludieke blik op de Lommelse actualiteit. Met “Corona Terminat Laborem” tekende hij het levensverhaal van Café De Kroon op in boekvorm. Hij is een stuwende kracht binnen het plaatselijke Davidsfonds en regisseur/acteur in het amateurtheater.

Johan Bosmans, bestuurslid N-VA Lommel

Johan werkt in OJohan Bosmansverpelt als inspecteur bij de directe belastingen. In zijn vrije tijd komt de creativiteit naar boven. Zo is hij zanger bij The Blue Oyster Band, vroeger bij de Bossanova’s. Daarnaast is hij een fervent kajakker, bestuurslid van de Lommelse Kanovereniging en mede-organisator van de Sas-reïnie. Gemeentepolitiek staat voor hem gelijk aan het opbouwen van een aangename en leefbare gemeenschap. Hij wil zijn steentje bijdragen binnen financiële en sociaal-economische thema’s.