Jan Geurts nieuwe voorzitter N-VA Lommel

Op 2 december 2014

Jan Geurts (49) is de nieuwe voorzitter van N-VA Lommel. Hij volgt Kris Vanden Boer op die omwille van zijn drukke beroepsactiviteiten de fakkel doorgeeft.

Op de algemene ledenvergadering  in november werd  Jan Geurts voorgesteld als nieuwe voorzitter. Jan is al 10 jaar actief bij N-VA Lommel als bestuurslid en sedert 2012 zetelt hij als  OCMW raadslid. Hij is vader van vijf kinderen en net als zijn vrouw Carolien verpleegkundige. Hij staat in voor de aankoop van medisch materiaal van het ziekenhuis Maas en Kempen in Maaseik.

N-VA Lommel werd in 2002 opgericht door huidig Kamerlid Peter Luykx en is één van de oudste afdelingen in Limburg.  De afdeling kende de voorbije jaren een sterke groei en telt zes gemeenteraadsleden. Jan Geurts: “Als voorzitter wil ik met deze grote en enthousiaste ploeg verder werken. Er is heel wat ervaring in huis, maar er zijn ook veel nieuwkomers. Ik wil een goede spelverdeler zijn en N-VA leiden naar de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.”