Lommel feest met Volksvertegenwoordiger Peter Luykx

Op 20 oktober 2009

Lommel – Federaal Kamerlid Peter Luykx viert feest! Samen met het lokale N-VA-bestuur organiseert hij reeds zijn 7de herfstfeest. Op vorige edities betraden ondermeer toneelkring De Kraaienpoot, kleinkunstenaars ‘Lenny en de Wespen’ , Ludo Hamblok en stand-up comedian Raf Coppens het podium. Dit jaar is het de beurt aan de op en top Lommelse coverband Sgt. Pepper. Het gezelschap zal een bloemlezing brengen van de grootste hits uit de jaren ’60 en ’70.

Peter Luykx: “ Elke Lommelaar is van harte welkom. Na het Bal van de Burgemeester is ‘de volgende Peter’ aan het feest. Sinds mijn terugkeer in de federale Kamer heeft Lommel vandaag opnieuw twee volksvertegenwoordigers die actief zijn in de nationale politiek, een goede zaak voor elke Lommelaar.

Peter Luykx heet iedereen welkom in de Business Seats van voetbalclub KVSK United te Lommel op zaterdag 24 oktober. De deuren gaan reeds open om 19u.