N-VA Lommel houdt bestuursverkiezingen : Gert Poets blijft voorzitter

Op 15 februari 2011

In de Potstal van Domein De Groote Hoef organiseerde de Lommelse N-VA vanavond haar driejaarlijkse bestuursverkiezingen. Gert Poets (36) verlengde met unanimiteit van de stemmen zijn voorzitterschap. Pieter Wouters (30) neemt opnieuw het ondervoorzitterschap waar, Bart Kuppens (32) blijft secretaris. Tijdens zijn toespraak lichtte Gert Poets toe dat N-VA Lommel aan een zelfstandige lijst werkt met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen van 2012.

De Lommelse N-VA-leden kozen voor stabiliteit binnen de bestuursgelederen. De zopas verkozen bestuursploeg telt 18 leden waarvan er liefst 15 hun mandaat verlengen. Met de inbreng van enkele nieuwe krachten wordt de algemene werking nog verder uitgebreid.

Voorzitter Gert Poets is sedert de begindagen actief binnen N-VA Lommel. Als gegradueerde in de landbouw en biotechnologie werkt hij als allround kwaliteitsmedewerker bij voedingsbedrijf Mora. “De afgelopen jaren heeft deze groep een fraai parcours afgelegd. Daarbij wordt werkkracht gekoppeld aan de ijver om dossiers uit te werken. Deze bestuursploeg kan de ambitie waarmaken om met een uitgebalanceerde lijst naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2012 te trekken”, besluit Gert Poets.

Fractieleider Peter Luykx en gemeenteraadslid Theo Stelten sluiten zich aan bij de plannen van de voorzitter en wensen het bestuur veel succes toe.

De volledige bestuursploeg van N-VA Lommel bestaat heden uit volgende leden : Johan Bosmans, Marie-Jeanne Bosmans, Tony Claes, Wesley Cools, Jan Geurts, Fons Hamblok, Stefan Kuppens, Leen Kwanten, Marie-Pierre Moulin-Romsée, Eddy Peeters, Kris Vanden Boer, Kristof Verdonk en Eddy Wouters.