N-VA Lommel viert herfstfeest met Raf Coppens

Op 25 november 2008

Lommel - Het bestuur van N-VA Lommel organiseert zaterdag haar 6de herfstfeest. Op vorige edities betraden ondermeer toneelkring De Kraaienpoot, kleinkunstenaars Lenny en de Wespen en Ludo Hamblok het podium. Fractieleider en Volksvertegenwoordiger Peter Luykx is inmiddels één jaar actief in de Kamer en om dit gepast te vieren worden de bezoekers getrakteerd op een optreden van stand-up comedian Raf Coppens. De Oost-Vlaming heeft zich doorheen de jaren geprofileerd als een volleerd imitator, bekend om zijn droge humor en voeling met de actualiteit.

Toegangskaarten kunnen nog tot en met vrijdag gereserveerd worden in voorverkoop en kosten 10 euro. Dit kan via lommel [at] n-va.be of breng vrijdag een bezoekje aan VZW Malpertuus in Kloosterstraat 3 tussen 09u00 en 18u00.

De afdeling N-VA Lommel heet iedereen welkom op haar jaarlijkse herfstfeest in Domein  “De Groote Hoef” in Lommel op zaterdag 29 november om 19u30.