N-VA Lommel met succes op Lommelse trio-Triatlon !

Op 17 augustus 2017

Zoals reeds eerder in De Korrel te lezen stond, zou de Lommelse N-VA delegatie deelnemen aan de 30ste triatlon van de Lommelse triatleten. Fons Hamblok in het water, Janine Merkelbach als loopster en Ruben Mertens op de bicycletta brachten deze opdracht tot een goed einde!

De disciplines waren reeds geruime tijd in voorbereiding. Voor Fons kende het water al lang geen geheimen meer, maar hij wist dat de omstandigheden van een kwart-triatlon soms voor verrassende stoten kunnen zorgen. Janine bracht onze lokale leden regelmatig een stand van zaken over haar voorbereiding op de loopafstand van 10 km op de vergaderingen - het heeft haar moeite gekost, maar ze stond er! Voor Ruben is 40 km eigenlijk geeneens een fatsoenlijke opwarming, maar we zijn heel blij dat hij ons trio 'met brio' kon vervolmaken.

Deze actie bracht bovendien nog een mooie som op die binnenkort nog geschonken zal worden aan Levensloop. Meer nieuws hierover binnenkort en bedankt aan alle sponsors hiervoor!