Johan Bosmans

Schepen van Financiën / Landbouw / Middenstand, markten en kermissen

Johan: "Met mijn ervaring op financieel en administratief vlak kan ik een meerwaarde betekenen voor onze stad."

Tijdens de voorbije 6 jaar als gemeenteraadslid heeft Johan zich vooral beziggehouden met de financiën van onze stad. Zijn ervaring als inspecteur bij de federale belastingdienst helpt om die ingewikkelde materie te doorgronden. En hij heeft vastgesteld dat stedelijke financiën combineren met andere jobs niet makkelijk is. Daarom wil hij met uw stem op 14 oktober volop gaan voor één functie in de nieuwe regeerperiode: financiën. Duidelijk. Lommel heeft ook op dat vlak behoefte aan verandering.

Wat hem nog interesseert?

Het verenigingsleven, muziek en zingen, lekker eten en drinken, quizzen, kanovaren… Waarden die hij hoog in het vaandel draagt? Integriteit, vertrouwen en mededogen.

Meer weetjes over Johan

• Hij was reeds op 20-jarige leeftijd bestuurslid van de plaatselijke Volksunie-afdeling
  • Realisaties sinds hij gemeenteraadslid is (2013) en waar hij trots op is: idee van de Buurtinformatienetwerken, verlaging van de rioolbelasting, correctere berekening pacht stedelijke landbouwgronden
  • Hij wil mee pleiten voor pendeldiensten tussen de wijken en het centrum