Kristof Beckers

Kristof: "We moeten van Lommel een bruisende stad maken, die toonaangevend is voor onze regio en waar elke Lommelaar trots op kan zijn. De leegstand in ons stadscentrum moet echt stoppen."

Kristof is ervan overtuigd dat verandering in Lommel dringend nodig is. Zijn werk geeft hem een goede kijk op samenwerken, organisatiemanagement en ondernemen. Is zijn professionele leven is hij al 16 jaar werkzaam als supervisor bij McDonald's, aanvankelijk in Lommel en nu ook in Mol, Geel, Turnhout en Beerse.

Bij de vorige gemeenteraadsverkiezingen kwam hij ook op voor N-VA Lommel en ondersteunde toen onze huidige lijsttrekker Karel Wieërs bij zijn campagne. Kristof zeteld in de beheerraad en het directie commité van AGB Sport en Recreatie Lommel, alsook in het bestuur van het stedelijk motorcross centrum.

Wat hem nog interesseert? In zijn schaarse vrije tijd pikt hij graag een serie mee op Netflix en hij luistert graag naar muziek.

Waarden die hij hoog in het vaandel draagt? Ondernemerschap,  samenwerken, veiligheid en respect.